Hoppá! Valamilyen hiba történt


Elnézését kérjük, de ismeretlen hiba történt a rendszerben. Kérjük töltse újra az oldalt, vagy próbálkozzon később.

Kijelentkezés


Biztosan ki szeretne jelentkezni a fiókjából?

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívná vagy e-mailt írna, kérjük nézze át Online Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ talál a gyakran ismételt kérdésekre, ezzel csökkentheti az ügyintézéssel töltött időt.
Azt itt megtalálható kérdésekre nem áll módunkban külön e-mail-ben is válaszolni.
Köszönjük a megértését!

Termékkel kapcsolatos kérdések:

Az oldal tetején a „Termékek” gomb mellett látható Keresőmezőbe írja be a termék típusszámát vagy megnevezését amelyet keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.

A főoldali menüpontban 3 lépésben a termékhez juthat az alábbiak szerint:
A kezdőlap bal oldalán látható Fő menüpontok kiválasztása (pl. Hűtés, Fűtés, Rovarriasztó) után megjelennek az alcsoportok. Az alcsoportokra kattintva pedig megjelenik az összes, adott termékcsoportba tartozó termék. Válassza ki a terméket majd tegye a kosárba.

Műszaki jellegű kérdés, probléma esetén, vagy ha tájékoztatást szeretne termékeinkről, hívja a következő számot: 96/512-512, 2-es gomb

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy raktáron van-e az adott termék. A beszerzés alatt lévő termékek esetében a beérkezés várható dátuma látható.

Kérjük, tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:

Kérjük, ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye újra a kosárba a terméket.

A megrendelt termékek átvétele személyesen is lehetséges, de ebben az esetben a megrendelés során mindenképpen kérjük megjelölni, hogy „személyes átvétel”.

A személyes átvétel kizárólag cégünk győri székhelyén (9027 Győr, Gesztenyefa út 3.), munkaidőben lehetséges (hétfőtől csütörtökig 8.00-16.30 óráig, pénteken 8.00-13.30 óráig).

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések:

A rendelés fizetési módja az egyes kiszállítási módok függvényében eltér. A rendelés kifizetése a webáruházban történő vásárlás esetén bankkártyával szállítási módtól függetlenül lehetséges. Bővebb információ a Tájékoztató a bankkártyás fizetésről oldalon olvasható. A webáruházban történő bankkártyás fizetés mellett az alábbi fizetési módok biztosítottak:

  • az EXPRESS ONE Kft. futárszolgálat választása esetén a Vásárló fizethet utánvét formájában. Ha a futárszolgálattal kiszállított csomaghoz utánvéttel szeretne hozzájutni, a teljes összeget az EXPRESS ONE KFT. csomagfutárának kell kifizetnie, aki a pénz átvétele/bankkártyás fizetés után átadja a Vásárlónak a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

    A Magyar Posta MPL futárszolgálat és Csomagautomata/Posta Pont/Posta választása esetén nincsen mód utánvétes fizetési lehetőség választására.

  • Készpénzzel történő fizetési mód a Cégünk székhelyén történő személyes átvétel esetén lehetséges.
loading...